သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၉-၂၀၂၀ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာသင်တန်း | ၁၂ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း | ၀ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း | ၁၄ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာသင်တန်း | ၁၈ | ၂ | ၁၁ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း | ၁၄ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း | ၁၄ | ၂ | ၁၄ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း | ၁၁ | ၅ | ၄၅ |
စုစုပေါင်း | ၈၃ | ၉ | ၁၁ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၈-၂၀၁၉ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၂၂ | ၅ | ၂၃ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၁၆ | ၃ | ၁၉ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၁၀ | ၃ | ၃၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၈ | ၃ | ၃၈ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၁၄ | ၆ | ၄၃ |
စုစုပေါင်း | ၇၀ | ၂၀ | ၂၉ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၇-၂၀၁၈ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၀ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၀ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၀ | ၀ | ၀ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၆-၂၀၁၇ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၂၁ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၁၃ | ၁ | ၈ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၁၂ | ၂ | ၁၇ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၁၂ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၇ | ၂ | ၂၉ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၅ | ၁ | ၂၀ |
စုစုပေါင်း | ၇၀ | ၆ | ၉ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၅-၂၀၁၆ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၆ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၁ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၃ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၁ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၁၁ | ၀ | ၀ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၄-၂၀၁၅ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၅ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၂ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၀ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၁ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၈ | ၀ | ၀ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၃-၂၀၁၄ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၁၂ | ၁ | ၈ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၂ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၅ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၄ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၄ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၀ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၂၇ | ၁ | ၄ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၂-၂၀၁၃ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၁၃ | ၁ | ၈ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၂ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၃ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၅ | ၁ | ၂၅ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၂ | ၁ | ၅၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၀ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၂၃ | ၃ | ၁၃ |
သင်တန်းဆင်းများ အလုပ်အကိုင်ရရှိမှု အခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၁-၂၀၁၂ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာ သင်တန်း (BT) | ၁၀ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း (ECT) | ၂ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း (ET) | ၁ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာ သင်တန်း (AMT) | ၇ | ၀ | ၀ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း (MT) | ၁ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း (BST/RACT) | ၀ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း (IT) | ၀ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၂၁ | ၀ | ၀ |
သင်တန်းဆင်းများအလုပ်အကိုင်ရရှိမှုအခြေအနေ | ||||
စဉ် | ဘာသာရပ် | ၂၀၁၀-၂၀၁၁ | ||
အောင်မြင်သူဉီးရေ | အလုပ်အကိုင်ရရှိသူဉီးရေ | |||
ပ | ပ | % | ||
၁ | အဆောက်အဉီနည်းပညာသင်တန်း | ၁၄၁ | ၀ | ၀ |
၂ | အီလက်ထရောနစ်နည်းပညာသင်တန်း | ၃၆ | ၀ | ၀ |
၃ | လျှပ်စစ်နည်းပညာသင်တန်း | ၄၇ | ၀ | ၀ |
၄ | မော်တော်ယာဉ်နည်းပညာသင်တန်း | ၈၅ | ၂၉ | ၃၄ |
၅ | စက်ပစ္စည်းအစိတ်အပိုင်းထုတ်လုပ်ခြင်းနည်းပညာသင်တန်း | ၇၀ | ၀ | ၀ |
၆ | ရေခဲသတ္တာနှင့်အဲယားကွန်းပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်းသင်တန်း | ၁၄ | ၀ | ၀ |
၇ | သုတနည်းပညာသင်တန်း | ၀ | ၀ | ၀ |
စုစုပေါင်း | ၃၉၃ | ၂၉ | ၇ |